Komende Activiteiten

Jongverkenners

5/05/2024 Zondag vlottentocht

Vandaag is het vlottentocht! Dit gaat super leuk worden.

Verdere info volgt nog

doeidoei

12/05/2024 Zondag leidingswissel

Kom vandaag van 14-17u naar de locht. Jullie krijgen voor een week een nieuwe leidingsploeg, het zal dus een weekje iets minder leuk zijn omdat jullie niet van ons leiding zullen krijgen.

xx jullie favo leiding

19/05/2024 Zondag groepspel

Vandaag spelen we een super groot spel met heel de scouts. Benieuwd hoe dit gaat verlopen? Kom dan zeker van 14-17uur naar De Locht.

Tot dan!!

26/05/2024 Zondag Dorpspel

Vandaag spelen we nog eens een dorpspel, wie kan zicht het best orienteren buiten De Locht? Kom dit ontdekken van 14-17 uur op De Locht (is het vertrekpunt en de aankomst ;) )

toedels

Beste ouders en leden, hierboven vind je de planning voor het komende jaar.

Belangrijke data:

- 29/10: Kaas- en Wijnavond. Alle ouders zijn welkom vanaf 18u! Om 22u begint er een Silent Disco met twee kanalen (klassiekers en house/disco).

- 20/4: Vol-Au-Venté. Dit is de geldactiviteit van de JV's waarmee we geld inzamelen voor het kamp. Het is de bedoeling dat elke JV komt helpen op deze dag. Het exacte uur en meer informatie worden nog gecommuniceerd. Als je (als JV) niet aanwezig kan zijn om een heel goede reden, stuur dit dan ten laatste 2 weken op voorhand naar één van de leiding. Nodig alvast jullie vrienden en familie uit, zorg dat ze deze datum vrijhouden. Het concept is als volgt: je schrijft je in en betaalt online, waarna je à volonté frieten, vol au vent en groentjes kan bijhalen.

- 5/7 - 15/7: Kamp. De leiding is nog bezig met het vastleggen van het terrein en de datum. Meer info volgt asap.

Contact:

- Wannes: 0471 38 83 11